کشتارگاه صنعتی که سنتی اداره می‌شود!
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

دکتر نادر پرور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مهمترین مشکل فعلی کشتارگاه صنعتی بیستون کرمانشاه این است که مدیریت واحد و هماهنگی لازم را ندارد و همین امر موجب شده از ایده آل های مورد نظر ما دور باشد.


وی گفت: در کشتارگاه ها معمولا دام زنده توسط مدیریت خود کشتارگاه وارد کشتارگاه شده و در آنجا ذبح می شود و سپس لاشه کشتار شده توسط بخش های مربوطه بین قصابی ها توزیع می شود، اما در کشتارگاه صنعتی بیستون روند اینگونه نیست.


به گفته مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در کشتارگاه بیستون قصابان و سلاخان خود به صورت مستقل در کشتارگاه سلاخی و کشتار انجام می دهند و تحت نظارت مدیریت کشتارگاه نیستند.


پرور خاطرنشان کرد: هم اکنون 100 تا 120 سلاخ در کشتارگاه بیستون فعالیت می کنند، اما هر کدام خودشان به طور مستقل دام می خرند و آنجا ذبح می کنند.


وی معتقد است، این عدم هماهنگی در ورد و خروج و سایر ناهماهنگی باعث می شود نتوان نظارت کافی و100 در صدی بر این کشتارگاه داشت.


مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به جلسات متعدد و پیگیریهایی که برای حل مشکل کشتارگاه بیستون انجام شده، عنوان کرد: پیشنهاد اول ما این است که برای جلوگیری از بیکاری سلاخانی که در این کشتارگاه فعالیت می کنند این افراد در قالب یک شرکت با مدیریت واحد ساماندهی شوند و مدیریت کشتارگاه نیز به آنها سپرده شود.


پرور کشتارگاه صنعتی بیستون را متعلق به شهرداری کرمانشاه دانست و افزود: شهرداری حاضر است کشتارگاه را به این افراد واگذار کند.


وی تاکید کرد: این کار نیازمند همکاری خود سلاخان و حتی قشر قصابان است.


پرور با بیان اینکه گزینه های دیگر هم وجود دارد، یادآوری کرد: پیشنهاد تشکیل یک شرکت واحد بهتر از سایر گزینه ها است، زیرا باعث می شود مدیرتی واحد بر کشتارگاه اعمال شود و افراد زیر مجموعه با تقسیم کار مناسب کشتار، ذبح و توزیع دام در سطح شهر را بر عهده بگیرند.


مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این کار باعث می شود از امکانات و تجهیزات خوبی که هم اکنون در کشتارگاه بیستون وجود دارد استفاده بهتری داشته باشیم.


وی همچنین با اشاره به وجود 12 کشتارگاه سنتی و نیمه صنعتی در استان کرمانشاه، تاکید کرد: این کشتارگاه ها نیز مدام توسط ناظرین بهداشتی و شرعی رصد می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com